ARALIK
- Proje ekiplerinin oluşturulması ve tanıtılması
- Afiş ve logo hazırlama
- Saksı tasarımı için kullanılacak malzeme seçimi.
- Velilerin proje hakkında bilgilendirilmesi ve izin alınması
- Öğrencilerin proje hakkında bilgilendirilmesi
- Saksı tasarım çalışmaları
OCAK
- Çiçeklerin düzenli sulanması
- Çiçeklerin yapraklarının sayılarak not edilmesi
- Çiçeklerin boyunun ölçülerek not edilmesi
- Çiçeğinin resminin çizilmesi
ŞUBAT, MART
- Çiçeklerin düzenli sulanması
- Çiçeklere temas etme
Beklenen Sonuçlar:
- Öğrencilerin bir bitkinin büyümesinde gerekli olan temel faktörleri öğrenmeleri
- Öğrencilerin doğaya, çevreye ve canlılara
..........................................................................................................................................
DECEMBER
- Creating and promoting project teams
- Preparing banners and logos
- Selection of materials to be used for flower pot design.
- Informing parents about the project and getting permission to.
- Informing students about the project
- Pot design studies
JANUARY
- Regular watering of flowers
- Counting the leaves of the flowers
- Measuring the height of the flowers
- Drawing a picture of the flower
FEBRUARY MARCH
- Regular watering of flowers
- Don't touch flowers
Expected Results:
- Students learn the basic factors necessary for the growth of a plant.
- To the nature, environment and living things

Yorumlar
Yorum Gönder